Javna razprava- Predlog Odloka o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo v občini Turnišče
Javna razprava- Predlog Odloka o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo v občini Turnišče
V skladu s sklepom občinskega sveta Občine Turnišče sprejetega na 15. redni seji, dne 21.01.2021, traja javna razprava o predlogu Odloka o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo v občini Turnišče od 22.01.2021 do 22.02.2021 do 12. ure. Vsi predlogi sprememb in dopolnitev morajo biti posredovani v tem roku in v skladu s spodnjimi navodili.
- Pripombe in predlogi k predlogu Odloka o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo v občini Turnišče se naslovijo na Občina Turnišče, Ulica Štefana Kovača 73, 9224 Turnišče, obvezno v pisni obliki posredovani po pošti ali oddani osebno v tajništvu občinske uprave, s pripisom »Predlog Odloka o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo v občini Turnišče«.
- Pripombe in predlogi javnosti se sprejemajo najpozneje do 22.02.2021 do 12. ure.
- Pripombe in predlogi morajo vsebovati naslednje OBVEZNE PODATKE
- Navesti je potrebno OSNOVNE PODATKE PREDLAGATELJA in sicer: Ime in priimek fizične osebe oz. naziv organizacije; naslov oz. sedež organizacije; telefonsko številko.
- Predlog mora biti lastnoročno PODPISAN s strani predlagatelja oz. njegovega zakonitega zastopnika in žigosan če ima organizacija svoj žig.
- Predlagane spremembe morajo biti zapisane jasno in morajo biti obrazložene (z navedbo razlogov za spremembo).
- Predlagane spremembe morajo biti skladne z veljavno zakonodajo.
Številka: 900-2/2021
Datum: 22. 1. 2021
Župan Občine Turnišče
Borut Horvat, l.r.